Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 17 november 2010

my one mistake was that i never let you down

Idag vaknade vi tidigt för att vi skulle köra och hämta älsklings syster och köra henne till Svalöv, vi väntade i bilden tills hon var klar och sen körde vi hem henne igen, och sen körde vi in om min mamma för att hämta mina nya glasögon. Trivs SUPERBRA i dom!! nu kan jag till och med se ju, kändes som om någon tvättat mina ögon för allt blev mycket klarare. Haha.
När vi kom hem så åt vi lite och sen gick vi och la oss igen, vi hade inte sovit mer än typ tre och en halv timme så vi var super trötta och super kinkiga.
Vaknade vid fyra av att älsklings pappa ringde, så nu sitter jag i sängen fortfarande i min pyjamas och gör absolut inget vettigt. Bild på mig i mina brills kommer så fort jag tagit en snygg, och när jag är sminkad..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar