Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 7 november 2010

life is no nintendo game.

det har varit en jobbig men väldigt rolig helg,
Varit i Danmark med moster och kent:) shoppat lite smått på rean inne på Lindex,
Suttit en hel del vid datorn..
Ja nu tänkte jag berätta om min helvetiska hemfärd från storstaden Malmö!
Jag hade jätte många väskor och så och det var jätte tungt och jobbigt!
När jag hoppar på bussen så säger jag då vart jag ska, då svarar gubbfan att han bara kan lösa inom Malmö, jag bara jahapp då får du göra det då, så jag lämna fram en hundra lapp för jag orkade verkligen inte släppa mina väskor och ta upp mindre, då säger han, snälla säg att du har en krona, jag bara nej tyvärr, då suckar han jätte högt och kola skit surt på mig, han var sent ute och det störde mig för jag ville verkligen inte missa tåget! När jag väl kommer till centralen så är där jätte lång kö till biljettautomaten så tänkte jag, där finns fler vid perrongen, så jag halvsprang dit och trycker biljett och får springa till tåget, och precis när jag kommer stänger dom dörrarna och börjar rulla iväg,, Jag blev så frustrerad och arg att jag stampade högt med foten och skrek fula ord, då kollar värsta bitchen konstigt på mig, jag tänkte bara, vad fan glor du på? Så jag kollade upp när tåget gick till Landskrona istället, och det gick en lite stund efter, så fick jag trycka en ny biljett, och det kostade mig femtio kronor till, sen åkte jag hem och så bad jag mamma snällt om hon kunde köra mig till min pojkvän, vilket hon gjorde, nu sitter jag i sängen med mina mjukis kläder och njuter av ett glas iskall cokacola! Det är jag fan värd efter denna dumma resa!

Älskling lagade spagetti och köttfärs sås idag och den blev verkligen skit god! Sen tog vi en underbar dusch men när mitt hjärta var klar så var varmvattnet slut så det var hyfsat iskallt kan jag lova!

Vila lite nu!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar