Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 13 november 2010

i really wanna be whit you cause your just my type

Går dagen var faktiskt otroligt rolig, jag drack inte så mycket men det syntes på min älskling att han hade roligt, vilket gör att jag också har roligt. Vi var tre par, killarna var för sig och vi tjejer satt och snackade skit om allt och inget.
Vi blev hämtade lite över tre och var hemma halv fyra, sen stod jag och älskling ute och pratade och rökade lite, sen åt han och sen gick vi och la oss. Vi sov till typ halv fyra.. Idag blir det bara att ta det lugnt typ, älskling ska vara taxi till sin syster inatt så vi ska bara hem till vänner och kolla film och ta det lugnt och så. Ska snart hoppa in i duschen,
Imorgon är det söndag igen, fan vad veckorna går fort när man inte gör något. På måndag ska jag på möte och så ska jag träffa Emma:) Länge sen nu!
Nej nu ska jag spela lite spindelharpa och ringa min mamma.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar