Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 8 november 2010

Lalalala brills!

Idag så tog jag en lååång sovmorgon och det var så underbart! Vaknade med älskling vid min sida och kollade ut och såg att solen sken, en väldigt bra dag!
Låg och mös ett bra tag i sängen och startade sedan datorn och kollade runder lite och spelade spindelharpan, Sen gick jag upp till kiosken och handlade cigaretter och cola.
Såg att jag fått sms av min mamma, att mina bågar var komna, det gick sjukt fort! beställde dom i fredags kväll, jag har hittat två stycken jag vill ha, har beslutsångest dock! Jag trivs mycket bra i båda. Tycker i alla fall att favoptik är en sjukt bra sida, billigt och snabbt!
Senare ikväll ska jag och hjärtat åka och hälsa på ett kompis par, i deras nya hus, mycket mysigt,
Nu blir det att surfa vidare lite sen klä på mig.
Fast först lite bra musik!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar