Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 11 december 2010

11 december 2010

GUD, gårdagen var väldigt rolig tills allt slutade.
Jag gick upp vid sex på morgonen, vaknade av mig själv då, tyvärr.
Men väntade på att älskling skulle komma hem från jobb och sen så satte jag mig vid hans dator, sen åkte jag bussen in till stan och gick upp till mamma.
Jag och mina syskon hade road tripp till Malmö, gjorde lite ärenden bland annat på IKEA, sen åkte vi hem till moster och städade och julpyntade hemma hos henne, hon blev då glad! Det var jätte kul:) Sen när moster kommit hem så stack vi ner till stan och åt på MANDO, så gudars gott! Vi hade jätte jätte bra platser också! Satt i baren precis vid grillen. Skit coolt!
Efter det så gjorde vi några fler ärenden och sen åkte vi hemåt.
Jag och stora syster gjorde oss färdiga snabbt och sen stack vi hem till Linda:)
Satt där och hade väldigt roligt tills jag blev trött och illamående, så jag ringde storebror, och åkte hem till älskling, tänkte läsa ett tag innan jag skulle sova men ögonlocken föll ihop direkt när jag la mig i sängen.
Vaknat typ två gånger inatt och gick slutligen upp vid åtta halv nio.
Och har läst en hel del idag, Nu sitter jag och lanar med resten av Magnussonarna.
Fast jag spelar spindelharpan och lyssnar på Joseph and the amazing technicolor dreamcoat som jag medverkade i 2002, saknar det. Det var sjukt roligt! Och hade absolut gjort om det om jag hade fått chansen!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar