Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 17 december 2010

Tell Me What I Want To Hear!

Okej, det har varit ännu en skit vecka för mig, ovanligt eller?
Har haft det väldigt mysigt med älskling som varit ledig, men jag har mått piss mestadels av tiden. Jag har typ haft mensvärk i två veckor,, och haft sjukt ont i magen för övrigt. Har inte gjort något, bara legat i soffan dag in och dag ut.
Även om det finns saker jag måste göra så har jag verkligen inte haft någon lust över huvud taget! Igår var det final i Paradise Hotel, jag kan tyvärr inte säga så mycket för älskling har inte sett det än och jag vill ju inte avslöja något för honom.
Jag kollade precis på sista avsnittet av Kenza & Tyra Show, det har varit sjukt roligt och det är verkligen synd att det är slut.. Ser fram emot att se vad som kommer här näst, kanske Tyra fortsätter, jag menar Bella & Tyra hade ju också en säsong så nu kanske hon börjar samarbeta med någon annan bloggare, spännande!
Jag har lagrat upp men massvis av choklad och bäddat ner mig jätte skönt i sängen och funderar på att lägga mig för att sova snart.
Nu har jag i alla fall vänt dygnet rätt.
Snart är det jul och då kommer storasyster ner från huvudstaden igen och myser med La Familia :) Ser fram emot alla julklappar.
Sen är det nyår, och jag slår vad om att det kommer bli det bästa ever!!


Slänger in en bild på mig och min fina syster när vi var i USA, här firar vi min födelsedag på vår favorit restaurang.

Kisses to ya all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar