Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 21 december 2010

21 December 2010

Okej, hur mycket datanörd är jag egentligen?
Jag följer ca 30 bloggar och har dom som snabbklick på min underbara dator.
Och gissa vad jag gör om dagarna, jo jag sitter i soffan med datorn framför mig och tittar på tv. Jag kan nästan (bara nästan) vad alla kanaler visar på dagarna.
Jag är så Patetisk!
Jag funderar på om jag skulle köpa mig lite trisslotter och hoppas på miljoner.
Jag menar det att, jag har inget jobb, ont om pengar men stora drömmar.
Jag älskar kläder och mode, men handla sällan kläder.
Så om jag vinner massvis med pengar så skulle jag, precis som KISSIE beställa hem vad fan jag vill och sen aldrig använda det, men det skulle jag aldrig göra.
Men lite extra pengar hade inte skadat.
Snälla GUD ge mig ett JOBB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar