Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 8 december 2010

Hit me whit your best shot!

Denna dagen har varit sjukt tråkig kan jag ju säga,,
Igår morse så ringde dom från älsklings jobb, så han fick sticka och jobba natten och ska göra det hela veckan.
Vilket innebär att lilla jag blir ensam..
Idag vaknade jag sent och mådde skit, så jag la mig igen och somnade om.
Och vaknade till liv igen 22.37
så jag satte på datorn och har kolla på Gossip Girl, och ska titta klart på "10 things I hate about you" sen går jag och lägger mig igen, jag mår inte alls bra, känns som jag ska kräka bara jag rör mig.
Ska försöka vända tillbaka dygnet nu också.
Hoppas jag mår bättre tills torsdag då jag ska på möte och träffa Emma:)
Till helgen så blir det att jag åker till moster tror jag,
Dock inte på fredagen, utan det blir nog Lördag-söndag.
Sen kommer storasyster också hem från huvudstaden och hälsar på.
Full späckad helg!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar