Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 5 december 2010

Why so serious?

Okej..
Min helg, har inte varit mycket att hurra för.
I fredags så var det meningen att jag skulle till en tjejkompis och sitta där och för festa med alla våra vänner och sen sticka ut i stan, men.. Jag berättade ju att min pojkvän blivit sjuk och tro det eller ej, men jag har dragit på mig den tredje (eller är det fjärde?) förkylningen för denna vinter säsong. Suck.
Så jag beslutade att stanna hemma hos älskling och bara ligga i sängen, jag hade dessutom vaknat på helt fel sida så det var nog bäst så.
I går så skulle älskling hjälpa sin väns föräldrar att flytta, jag vaknade inte ens till när han stack, men jag vaknade 17.18 av att allt var svart i hela rummet och det kändes precis som någon sugit bort alla människor från jorden men glömt mig som låg nerbäddad. Sen ringde älskling och frågade vad jag hade för planer för kvällen, och tro det eller ej men jag ville bara ligga där jag låg, men icke. Han skulle egentligen ut med alla sina kompisar men sen hade det bestämts att flickvänner fick följa med och det kändes dumt att säga nej, även om jag egentligen inte hade ork.
Vi stressade och gjorde oss någorlunda färdiga, och så kom våra vänner och hämtade oss.
Vi ringde och beställde pizza, och sen fönade jag håret och sminkade mig hemma hos dom. ca två timmar senare så anländer våra väldigt försenade iskalla pizzor, jag kastade i mig två slicer och sen kunde jag dricka. Fast det blev bara ett glas kapten morgan för mig, kände inte för att dricka. Sen bestämde vi oss för att vi skulle åka in till stan. På vägen hamnar vi i ett dike och är inte i stan förens en halvtimme innan dom stänger, så skulle jag försöka komma in på Tages, men den snälla tanten sa "jag vet att jag brukar släppa in dig men idag kan jag verkligen inte det, förlåt" då kände jag bara nä men skit i det då! Så när stan stängde så fick vi skjuts hem och körde in om Statoil för att handla natta mat, vars en sallad:)
Vi bäddade ner oss i sängen och pratade om den misslyckade kvällen och somnade sen gott, men jag vaknade igen och kunde inte somna om. Låg vaken till klockan var nästan halv åtta och sen somnade jag igen halv tolv och bestämde mig för att gå upp. Satte mig framför tvn och kollade på huset fullt maraton, sen kom älsklings syster, så kollade vi igenom gamla foton från deras barndom, SÅ SÖTA!
Sen gick jag och la mig för att vila en stund och ett godis inköp och lite tv tittande senare sitter jag nu här i sängen igen och är så redo för att gå och lägga mig!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar