Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 9 december 2010

Latmask:)

Jaha, ännu en dag gick,
Jag håller på att vända tillbaka dygnet nu så det är därför jag är uppe med tuppen.
Det var jag igår också, stannade uppe hela natten och var vaken nästan hela dan, ögonen föll ihop framåt kvällen men jag har sovit gott hela natten ändå.
Pratade lite med storasyster igår och idag ska jag iväg på möte och träffa bästis:)
Sen åker jag hem till byn igen och så blir det upp tidigt imorgon också för att åka till Malmö med storasyster, sen på kvällen så ska vi göra något roligt! Ser verkligen fram emot imorgon kväll, men måste in om Gina för jag har hittat två super fina klänningar som jag vill ha! Så ska se om dom är snygga och om dom finns inne i butik!
Fick lite tvättat igår också, sjukt skönt.
Nu ska jag säga god natt till pojkvännen så hörs i helgen :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar