Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 22 december 2010

22 December 2010

Ny Design:)
Som ni kanske ser så har jag gjort några små ändringar på min blogg, inga drastiska bara lite smått.
Jag vill egentligen ha en sån fin header med bild och sånt men jag kan verkligen inte arbeta i Photoshop, så som ni kanske förstår så redigerar jag nästan aldrig mina bilder, det jag förändrar är färg och lite skärpa kanske. Jag använder mig av Googles
Picasa.
Ja i dag så var det meningen att jag, mamma och min moster skulle åka och handla julmaten. Men moster var tvungen att jobba så mamma åkte tidigare än bestämt så jag struntade i att åka in till stan. I eftermiddag kommer min stora syster hem från huvudstaden, fy vad december månad har gått fort.
Jag ska senare åka in till stan för att handla med älsklings mormor.
Och efter det kanske åka till Malmö med syster för att handla dom sista julklapparna.
Så det blir nog att börja gör sig färdig nu, har bara suttit nerbäddad i soffan med laptopen i knäet och kollat på Bella & Tyra Show. Missade det helt när det gick tidigt i våras så kollar på det nu, är faktiskt rätt roligt!
Hoppas ni får en underbar dag.
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar