Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 26 december 2010

Du & din partner

Vad heter ni? Sandra & Andreas
Hur träffades ni? På en fest
Hur länge har ni varit tillsammans? 14 månader
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Tekniskt sätt ja, (jag är alltid hos honom)
Har ni barn? NEJ
Har båda körkort? Nej, bara han
Isåfall, vem kör bäst? Han
Kommer du ihåg er första kyss? ja, den 19/9
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag tror det va jag :S
Vem är äldst? Andreas
Vilka stjärntecken är ni? Jungfru och Vattuman
Vem fyller först på året? Andreas
Vem är längst? Andreas
Vem sjunger bäst? Jag
Håller ni i handen på stan? Ja, det händer väll?
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja
Har ni någon speciell låt? Ja, det tror jag, men kommer inte ihåg den nu dock.
Har ni stora framtidsplaner? Ja det har vi väll:)
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har gråtit i hans armar.
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja om Danmark räknas
Vilket är ert bästa minne? Hmm, Liseberg, Min födelsedag 2009, eller hela Hösten 2009
Vem lagar bäst mat? Andreas
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?, Sitter vid vars en dator, han kommer och säger god natt och sen somnar jag för honom.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Absolut.
Brukar ni bråka? Det händer väldigt sällan.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar tror jag, eftersom det är gratis, men vi ringer varandra ibland! Fast vi är oftast tillsammans så, blir inte så mycket.
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha, jag vet inte?
Brukar nån av er snarka? Japps, båda två ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar