Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 3 december 2010

Sorry...

Förlåt för min väldigt dåliga uppdatering, men jag har verkligen inte pallat!!
Ja nu är vi äntligen inne i december, vill bara få nyår nu och känna att allt börjar om på nytt. Jag är klar med alla julklapparna jag skulle handla, så jäkla skönt att dela upp handlingen så man slipper springa i tusen butiker!
I helgen så hade jag och sis kalas vilket innebar att vi lagade mat och bakade tårtor.
Sen när kalaset var över så firade vi med utgång, ja även att min storasyster fyllde år. Hade väldans roligt.
Jag tycker att denna veckan har sprungit förbi, för snabbt!!
Men det är skönt, fredag imorgon:) Blir träffa alla tjejerna för utgång!
SKOJSIGT!!<3
Älskling har blivit sjuk:( ska försöka ta hand om honom också i helgen, han kan knappt prata, låter så sött!
Han går av idag, stackarn har jobbat hela veckan.
Dagens vill ha kommer upp snart också :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar