Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 19 december 2010

19 December 2010

Sjukt mysig helg kan jag säga.!
I fredags så gjorde jag absolut ingenting, kollade mestadels på tv.
Igår så satt jag klistrad i soffan hela dagen, kollade på massvis med filmer hela dagen:)
I dag så har jag och älsklings pappa varit och handlat gran, och så gjorde vi några andra ärenden så som handla och sånt skoj.
Sen när vi kom hem så satte vi oss i soffan och förutom lite näringspauser, toa besök och nikotin behov så sitter jag faktiskt kvar här, ensam med datorn i knäet och kollar på Desperate Housewifes, i väntan på roliga filmer som kommer ikväll.
Det blir massor av cola och några Anton Berg Marsipanbröd :)
Och kan ni verkligen att detta året snart är slut, känns som 2010 har gått sjukt fort, men det säger man väll varje år? Men men nu blir det kolla lite tv och lite annat skoj.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar