Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 25 december 2010

Amazing Christmas!

23 December
Åkte hem till mamma och mös lite framför tvn och öppnade julklappar (mamma skulle jobba julafton).
Jag fick massor av roliga saker, som tex Egoboost signerad och skriven av Isabella Löwengrip och sen fick jag en extern hårddisk, presentkort, 19mm locktång och sen ett sjukt snyggt linne från HM som jag har lagt upp i ett "dagens vill ha" inlägg.
24 December
Vaknade vid halv nio och satte mig och läste lite ur boken och sen stack jag och mina syskon ner i stan och då handlade jag en kofta och en klänning från HM som jag också visat i ett "dagens vill ha" inlägg.
Sen gick vi hem och började göra vid oss och dukade och laga mat.
Vid halv fyra kom våra gäster och då åt vi massor och spelade lite spel och sen vid nio kom älskling och hans Mamma och Patrik och hämtade mig och körde oss till byn.
25 December
Idag vaknade jag vid tio tiden och gick in i duschen direkt, sen fixade jag till mig.
Sen kom Emelie och så gick vi ner till älsklings mormor och tog en snabb fika.
Sen gick vi tillbaka hem till älskling och så kom älsklings släkt, vi har spelat spel, ätit massor av julmat och godis.
Fick även massor av julklappar idag så som Ett armband från Kenza by Guldfynd, superfina mysiga varma strumpor, presentkort på Gina Tricot, Handdukar och massor av godis.
Nu sitter jag och älskling med varsin dator med headset på och nördar oss.
Börjar bli jätte trött, imorgon blir det förmodligen Center syd för lite shopping.
Hoppas ni har haft en lika underbar jul som jag!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar