Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 13 januari 2011

2011-01-13

Okej allesammans så här är det, tanken var att jag och älskling skulle gå upp vid tolv och åka och handla med hans mormor.
Jag vaknar lite innan tolv att min mobil ringer, gissa vem det var.
Det var projektledaren för Handel & Försäljnings kurserna som jag vill gå, och jag börjar på måndag!
Fatta snabbt det har gått eller?
När mitt glada morgon humör la sig lite så ringde älsklings mormor och bad oss åka utan henne, så vi gjorde det.
Körde in till stan och handlade och sen hem igen.
När vi kom hem så åt jag en tallrik med special K dark chocolate & strawberry och sen hoppade jag in i duschen.
Ringde och berättade nyheten för min moster och bestämde att vi skulle åka och handla lite skol saker till helgen.
Efter jag pratat med min moster så fick ag skynda mig med att fixa mig.
Klockan halv sex så körde vi in till stan igen för att möta upp älsklings mamma, hennes kille och hans syster för att äta på Tycho Brahe.
Jag åt som vanligt Tycho biff med vitlöks bearnaisesås, SUPER GOTT!
Det slank även ner lite efter rätt, tyvärr. Det var super gott men sagt till mig själv att jag inte ska äta gottis längre, men så länge höll jag det..
Jag vill handla nya kläder! Vill ha någon fin skjorta eller tröja nu när jag ska börja plugga igen.
Och ett par skor!
Ska snart ringa Emma och prata lite med henne och se vad hon gjort i veckan:)
Kommer snart en dagens vill ha!



PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar