Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 12 januari 2011

Burn up in a lie.

Min dag har varit väldigt hektisk!
Stressat fram och tillbaka.
Ställde klockan på halv tio, och gick upp och fixade mig snabbt.
Tog bussen in till stan, gick upp till mammi och hämtade mina betyg och sen begav jag mig till Kompetens forum. Skulle ju söka in till Handel & Försäljning.
Jag fick sökt men måste prata med min handläggare på Arbetsförmedlingen hur jag ska göra om jag kommer in, om jag ska fortsätta gå på möten eller vad jag ska göra.
Efter jag gjort min ansökan så gick jag hem till mammi igen och fick näst in till dra min bror upp ur sängen för han skulle köra mig tillbaka till älskling.
Jag var hos älskling igen vid tio i ett, och klockan ett så skulle jag hjälpa älsklings mormor tvätta. Jag lämnade av lite saker och väckte älskling sen gick jag till älsklings mormor. Det gick fort att tvätta och när jag kom tillbaka till älskling så var det min tur att vila.
Jag sov i nästan två och en halv timme!
Snacka om att jag kommer ha svårt att sova inatt.
I alla fall, imorgon så ska jag och älskling åka och handla med hans mormor och efter det så ska vi ut och äta med hans mammi och hennes kille, Emelie ska och följa med, givetvis:)
Jag var uppe och handlade i kiosken innan och älskling sa att jag fick köpa vad jag ville, jag kunde verkligen inte låta bli.
Jag sa att jag skulle, men tro inte jag kommer hem med två stycken Anton Berg Marsipan bröd. (SUPER GOTT) Det är mörk choklad så det är ju faktiskt bättre än marabou så aja får se det så.
Nu ska jag kolla lite kläder:)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar