Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 31 januari 2011

Skolan

Nu sitter jag i skolan, vi har lunch rast, det är det ända vi gör, käkar och pratar en MASSA!
Denna veckan har vi tydligen klädvecka, så får fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon..
Helgen har varit lugn för min del, i fredags så blev det Center Syd med Bror, Emma & Kevin sen på kvällen så åt jag och min bror pizza.
Sen körde han mig hem till älskling där det blev sängen direkt!
I lördags så tog vi bara det lugnt, städade lite.
I går så tvättade jag lite och senare på kvällen så blev det Tacos och Bingo Lotto.
Stackars älskling har varit sjuk hela natten, men hoppas jag klarar mig och att han blir bättre fort.
Hela min vecka kommer bestå av skola.
Dagens vill ha kommer upp ikväll.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar