Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 1 januari 2011

Is it this dancing juice

Gårdagen WOW!
Började med att jag åkte in till stan och började fixa med mat och shots.
Emma kom och hjälpte mig, fixade mitt hår och sen kom gästerna.
Maten var uppskattad och tillslut hade alla roligt verkade det som.
Jag blev hämtad halv elva och kom till Billeberga vid kvart i elva.
Tolv slaget var underbart! Champagne, kyssar och kramar.
Dansade och hade sjukt skoj!
Sen dog festen ut, tyvärr.
Jag bestämde mig för att åka hem men älskling fortsatte, han har fortfarande inte kommit hem.
Jag ville inte förstöra hans nyår så därför åkte vi åt vars ett håll.
När han kommer hem ska jag mysa massor, han börjar snart jobba igen så då blir det tomt utan honom så måste passa på!:)

jag älskar dig otroligt mycket Andreas!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar