Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 11 januari 2011

Den vackraste stunden i livet.

Jag är fortfarande uppe, även om jag sa till mig själv att jag skulle gå och lägga mig i tid idag. Jag har inte gjort mycket nytta idag kan jag tycka.
Jag ringde till Kompetensforum i förmiddags och damen som svarade sa att jag skulle skriva lite om mig själv och varför jag ville gå utbildningen och sen komma in med det till dom så fort som möjligt och söka in.
Så idag har jag skrivit om mig själv och varför jag vill gå utbildningen, det är faktiskt inte så lätt som det låter. Vad vill dom veta liksom? Jag är ju ingen tanke läsare så jag skrev typ ett helt A4 om bara mig. Ego?
Ska upp tidigt imorgon och åka in till stan och leta fram alla mina betyg och söka mig till utbildningen sen kör mammi mig tillbaka till älskling. Så ska jag hjälpa hans mormor med att tvätta och sen så ska jag försöka orka träna lite och sola.
Ja det var typ vad jag ville säga,
hoppas ni har det super bra.

Lägger in en bild på Ann från Top Model 15. Väldigt speciellt utseende, jag tycker att det gör henne väldigt vacker.



Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar