Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 7 januari 2011

I´m BACK!

Idag har jag varit på möte på Arbetsförmedlingen, och tro det eller ej men det känns som det kan börja gå framåt, tog en funderare och har bestämt mig för att jag ska verkligen sätta mig i skolbänken igen. Tänkte läsa klart det jag aldrig hann med.
Jag har även kollat upp dags ersättningen, och 48 kr? Snälla det är inte ens ett paket cigaretter! Fy vad dåligt!
Sen stack jag och träffade Emma, och hennes nya lägenhet, fruktansvärt vad avundsjuk jag blev. Men det kommer, måste bara fixa jobb först. :)
Efter det så promenerade jag till bussen, men den kom aldrig, även om jag var i tid?
Tappade tålamodet och gick ner i stan istället och inhandlade lite nytt till garderoben.
Det blev ett par snygga jeans och en transparent vit skjorta som var på rea :)
Det blir nog att inviga det imorgon tror jag, skulle egentligen hitta på något idag men vi sköt upp det till imorgon.
Tänkte snart lägga upp dagens vill ha!
PUSS



Skjortan på bilden kommer från Monki men jag köpte min på Gina Tricot 99 ;-
Jeansen kostade 199;- också på Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar