Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 14 januari 2011

En bra dag.

Idag har det varit en bra dag, jag och älskling vaknade och bestämde oss för att vi skulle ha en liten mys dag, så vi gjorde vid oss lite snabbt och körde in till stan och handlade ingredienser till Tacos.
Vi handlade lite gottis också för tanken var att vi skulle mysa med filmer också men har inte kommit fram till någon film vi vill se.
Älskling handlade vanligt lösgodis medans jag körde på natur godis.
När vi kom hem så lagade vi mat tillsammans och mös framför tvn en stund.
Jag kollade på Let´s Dance, inget att hylla för, så jag sappade lite mellan alla kanaler men det var verkligen ingenting bra på tvn, men jag ville se vem som åkte ut från Let´s Dance. Efter Let´s Dance så gick jag upp till älskling och här sitter jag nu, vid min dator och har gjort det jag brukar göra.
Jag har hittat lite nya bra fest låtar som jag gillar:)
Så sitter och lyssnar på dom om och om igen.
Jag längtar tills våren kommer, så jag kan ut och springa, och få igång konditionen igen. Det är ju lite farligt att ut och springa nu när det är is överallt!
Jag har inte råd med gym kort tyvärr så det får bli att träna på det gamla hederliga sättet.
Förhoppningsvis kommer jag i säng tidigt idag, för jag ska upp i någorlunda tid imorgon och bege mig till storstaden och moster imorgon förmiddag.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar