Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 24 januari 2011

Tjugofjärde januari tjugohundraelva

UCH på denna dagen kan jag tycka!
Somnade alldeles för sent igår kväll så jag ville inte gå upp i morse.
När jag kom till skolan så var jag jätte trött!
Vi har verkligen inte fått mycket gjort idag kan jag ju säga,
har diskuterat lite om läxan och så men det var typ tre/fyra uppgifter.
Tror man får göra det mesta hemma faktiskt..
När jag satte mig på bussen så kände jag hur mina ögonlock började
falla ihop, så när jag kom hem så sa jag till mig själv, sätt dig i soffan och kolla
på lite tv och vad tror ni händer då?
Jo jag somnar och sover i två och en halv timme!
Jag vaknade inte ens till när älsklings pappa lagade mat.
Helt sjukt att man kan sova så hårt!
Imorgon ska vi på studiebesök på Coop.
Sen blir det skolan som vanligt efter det, på kvällen så blir det fika med älsklings mamma, hennes kille och hans syster.
Ska börja fundera ut vart jag vill praktisera också denna veckan:)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar