Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 9 januari 2011

It´s a hard knock life!

Super bra dag! Mycket effektiv,
Jag/vi har packat ner allt julpynt, kastat ut granen, tvättat, dammsuget hela huset, lagt in kläder, kastat sopor, vädrat kuddar och täcken, bäddat rent och målat naglarna.
Efter allt spring kände jag mig fortfarande lite rastlös, hur kan det vara så?
Älskling ringde och beställde kebabrulle, SUPER GOTT!
Sen spelade jag och älsklings pappa Bingo Lotto.

När jag startade jag datorn så kollade jag även min mobil och då hade min kära syster skickat sms, så jag ringde och pratade med henne i nästan en timme.
Blev lite nere efter det samtalet så nu sitter jag och lyssnar på musik som gör mig glad och dricker cola.

Gårdagen:
Började med att jag segade i soffan som vanligt, sen gjorde vi ved oss.
Stack till älsklings bästa kompis, där ett gäng av älsklings alla kompisar befann sig och vissa hade respektive med sig, det var en mycket trevlig kväll med mycket skratt och lite dans. Vi spelade massor med kortspel och charader.
Vi blev hämtade vid tre tiden och som vanligt så låg vi och pratade om dagen, det är så mysigt när vi gör det:) Sen somnade vi lite över fyra.

Snart kommer Dagens vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar