Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 23 januari 2011

Oj oj oj!

Gud vad dålig jag är!
Har helt lagt bloggen på hyllan nu under min underbara lång ledighet.
Var ju ledig från skolan torsdag & fredag, och tro det eller ej, jag har spenderat otroligt mycket tid med min älskade! Så mysigt vi har haft!
Gjort så mycket så jag knappt minns allt.
Men iallafall, i fredags kväll så körde vi in till stan och skulle hyra film, men köpte istället säsong ett av Big bang theory. Det blev även massor med godis, självklart.
I lördags förmiddag så pluggade jag i ca fem timmar, SUCK!
Sen hoppade jag in i duschen och sen stack vi till älsklings bästa vän och hade spelkväll.
Åkte därifrån vid tre inatt.
Idag så har vi inte gjort någon vidare nytta, tvättat lite, spelat bingo lotto, kollat klart på Big bang theory och nu på kvällskvisten så har jag kollade jag på en sjukt bra film, Just Wright heter den:)
Blir skola tidigt imorgon så ska snart lägga mig!
Lägger strax upp en dagens vill ha!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar