Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 17 januari 2011

Nybliven student!

Gud ja, jag kan ju säga som så att helgen har varit toppen!
Efter jag varit hos moster så tog jag tåget till älskling och då var jag framme lite över sex, och när jag kom hem så hade han precis vaknat. Söte!
Det blev en snabb dusch och sen bingo lotto med älsklings pappa!
Och sen en film som gick på tv, sen längtade sängen efter mig.
Gick och la mig lite över elva men somnade inte förens vid tre typ!
Var super trött när jag vaknade i morse, men det var bara att bita ihop.
När jag kom till skolan så var jag jätte nervös, men jag klickade med en tjej som var lika gammal som jag och hette samma som mig:)
Och läraren är helt underbar! Och min klass är jätte trevliga allihop, tror det blir en jätte bra termin! Jag och några tjejer från klassen lunchade i stan och sen efter vi slutat så gick vi ner i stan för jag skulle handla nagellack. Sen tog jag bussen till kvantum för att handla busskort och sen tog jag bussen hem.
När jag kom hem ca halv fem så låg älskling fortfarande och sov.
Efter jag lagt mig bredvid älskling så var det kört, jag somnade självklart och sov i nästan tre timmar..
Vilket innebär att jag kommer förmodligen ha lika svårt att sova idag som jag hade igår.
Får fördriva tiden med min bok, eller med att måla mina naglar eller något.
Jag har lagt upp dagens vill ha så det är bara till att kolla in:)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar